ZÁKAZNICKÁ LINKA ZDARMA
800 400 300

FAQ - zde můžete získat odpovědi na vaše otázky

1
Nejde mi odesílat pošta
Zkontrolujte, zda li máte správně nastavený účet. SMTP nastavte na SMTP.grepnet.cz
2
Nemohu se připojit k internetu, ale signál mám dobrý
Zkontrolujte WiFi router (proud, připojení), popřípadně zkuste restartovat WiFi
3
Mám od vás TV, ale nevidím žádný program
Zkontrolujte, zda li máte připojen kabel do TV a jestli máte TV přepnutou na vstup z STB (AV, HDMI)
4
Chci připojit další notebook, ale nevím název sítě ani heslo
V případě, že používáte náš router, zavolejte na hotline a náš technik vás navede
5
Jsem na optice, ale nemohu se dostat na internet. Všechno mi svítí, ale nevidím svoji síť
Zkontrolujte notebook, je li zapnutá WiFi karta
6
Mám jiný PC a nemohu se dostat na internet
Zkontrolujte správnost IP adresy (statická/DHCP) dle místa připojení

Mohlo by Vás zajímat

Kompletní balíčky


Internetové balíčky


Televizní balíčky